ברגע שתמסור את התיק ויראו תקרה צפה - ולא משנה מאיזו עדה - יפסלו את העניין על הסף.
טפשים טשפים, אבל לא מפגרים והם עולים על תכמונים הרבה יותר מתוחכמים מזה.
בבניה לרוב הם לא מבינים אבל בלמנוע מעשי עבריינות של פורעי חוק ישראלים הם אלופים - זה עיקר עיסוקם ומכאן התמחותם.
אני יכול לעשות לך הכרה עם עוד 100 תקנות "לא נעימות" או לא סבירות, אבל אין מה לעשות, זה החוק.
תרצה לשנות, התנדב לעמותת האדריכלים ותילחם על שינוי.
אגב,
אחרי קבלת טופס 4 לא יגיע אף מפקח אף פעם לשומקום - הפיקוח לא עובד בשיטה זו, לא יודע מאיפה נולדה הדיעה הרווחת הזו.