אנחנו כן,
ולמה:
בגלל שמסתובב בחברתנו אדם עבריין בפוטנציה.
תגיד לי על הכביש אתה נוהג לפי החוקים?
למשפחתך אתה נוהג לפי החוק או שאתה...?
בקיצור לצערי אנו בחברה צריכים לבנות בתי כלא.
האם כחברה יש לנו מספיק כסף להשקיע במבנים לכלא , לפי החוק, או שאפשר לחסוך בחומרים ולבנות תאים עם תיקרה לא תקנית מונמכת, ובכך לחסוך מיסים ?
גל