הייתי מקצין את המקרה כדי להגיע להאסורד:
אם מישהו נופל מהקומה העשירית בבית משותף למרפסת בקומה ראשונה, יתבעו את בעלי המרפסת?
אם מישהו נופל מהכלבו שלום על מכונית, יתבעו את בעל המכונית?
אם מישהו נופל ממטוס על בית, יתבעו את בעל הבית?
לא נראה לי שיש קייס. לפי החוק הוא חייב לבנות גדר בגובה 1.10 אצלו.