ראשית, מזל טוב ובשעה טובה.
שנית, עצה ידידותית, כנסי לשכנים החדשים-ישנים (כי את בעצם חדשה הם לא) עם עוגה שאפית (או שקנית במקרה הפחות טוב) תעשי הכרות וברכי אותם לשנה החדשה. כך הרווחת גם שכן וגם חבר טוב. אחר כך, סביר מאוד להניח שלא ירצו להתנגד לבנייה שלך וגם אם כן, יהיה להם לא ממש נעים.
גישתה של הוועדה לתכנון תלוייה רבות בוועדה עצמה, קרי, חבריה ואזור התכנון, שכן ישנם דינים שונים לאזורי תכנון שונים, יש שמקלים ויש שמחמירים.
ממליץ לך להתקשר עם אדריכל רציני, כזה שגם יהיה לך נעים לעבוד איתו, כזה שגם יוכל לעזור בעניין השכנים וירוץ לברר מה מותר ומה אסור בשטח התכנון שלך, והוא יציע לך את המקסימום האפשרי.
שיהיה בהצלחה וספרי לי איך עברה הפגישה עם העוגה אצל השכנים...