1. כדאי- השיקולים: זמן (ארוך) מןל כסף (הרבה)
תגיש בקשה, שבועות עד שיתברר לך הכל, שנה- שנתיים בלויווי אדריכל או מאכער (עולים כסף) עד שיעלה לוועדה, יקבל הערות, יוגש שוב, עוד זמן, עוד כסף, נגיד יאושר, בניה, פיקוח, פיצול מונים, דיונים בפורום, היטל השבחה (שמאי), דמי רישום שכפול שקלול וכד´.
2. המכשולים- תקנים: חניה כאמור, מערכות תברואה, ממדים שממדים ועוד.
3. שכנים, כן שכנים- הם הכי גרועים, עדיף להחתים אותם על כל דבר.
4.לכולם יש נסיון, יש המון תקדימים.
שלב העצה הרעה:
לשחד את השכנים, לבנות עם קירות גבס בשקט בשקט, לעזוב את כל עניין הרשויות כל זמן שזה בד´ אמות.