דנה שלום
אפשר להיתחייב ללקוח על היתר רק בתנאי שיסדיר את עניין הרישוי/הריסה של כל המבנים בנחלה.
אם לא הייתי מספיק ברור קודם אז הינה הבהרתי: הועדות לתיכנון ובניה (רשויות התכנון) הם חלק בלתי נפרד ממשרד הפנים ,הן גם הגוף התובע בכל העבירות על חוק התיכנון והבניה . אם במקרה שלכם רשום משרד הפנים כתובע בכתב האישום הכוונה לועדה לתיכנון ובניה שבאזורכם . אך גם אם היה מדובר בגופים שונים (וזה לא כך) הרי שעדין הדבר חוקי ומותר לועדה לתת היתר בהגבלות או לעקב הוצאתו עד קיום דרישתם לחוקיותת כל הבנוי בנחלה .
אם הלקוח לא מוכן להתחייב לדאוג לחוקיות כל המבנים (אפשרי גם על ידך) אז אל תבטיחי שתוכלי להוציא היתר אלה רק שתפעלי כמיטב יכולתך .
צור