צור שלום,תודה בעבור התיחסותך.
כנראה לא הייתי מספיק ברורה.
ידוע לי שחובת היתר על כל מבנה טרם בקשת היתר למבנה אחר באותה נחלה.
שאלתי היתה: נבנה מחסן ללא היתר בנחלה.
משרד הפנים הגיש תביעה בגין הנ"ל.המשפט נמצא בתהליך טרם נקבע דיון נוסף.
השאלה היא האם ייתכן שהועדה תעכב את מתן היתר עקב תביעה מגורם אחר? או שאין קשר בין הגופים.