רונית שלום
זכויותיך כאדריכלית רשומה הם כשל הנדסאי אדריכלות- תכנון של מבנים פשוטים עד לגובה של 11.50 מ´ ( עד 3-4 קומות ) בלבד. אולם את יכולה לעבוד גם בתחומי הפיקוח והביצוע.
לאחר שלוש שנים תפני שוב לרשם עם המסמכים המתאימים שיוכיחו את היקף העבודה שהיית שותפה לה, ו/או כל דרישה דומה של הרשם. לאחר תהליך קצר תקבלי רשיון קבוע ומשם השמים הם הגבול.
בהצלחה