של "חצר פנימית פתוחה".
על פי התקנה שבידי (היא לא העדכון האחרון) הרוחב חייב להיות לפחות 2 מ´ (ד"א זה רוחב הגיוני יותר) ולפחות מחצית העומק, כלומר אצלך זה יהיה 2.43!
מה שאני ממליץ זה להזיז את דלת חדר הכביסה (לשנות את הפנים בהתאם) ולהרחיב את המעבר בין חלקי הבניין. כך תקבלי פטיו ברוחב סביר וגם חוקי.