השכנים ביקשו שנרחיק את הבניה מטר מקו האפס, והסכמנו. במטר הזה יש בעצם גג, שלא חופף לבית שלהם, אלא לחצר. לכן שמנו שם מעקה, ויש דלת שנפתחת לשם, התוכנית לשים שם מכונת כביסה. זו התוכנית שהם ראו וגם חתמו עליה, והיא הבסיס של ההיתר.עכשיו כשהבניה התחילה הם שמו לב למעקה בפועל, אומרים שזה לא חוקי שזה צופה להם לחצר, ומבקשים שנסגור את הדלת היוצאת לשם, או נגביה את המעקה לקיר.
אני לא יודעת לצרף תוכניות, מקווה שהובנתי...
בכל מקרה תודה על המענה,
החלטנו לחסום את הכניסה למרפסת הנ´´ל ולא להשתמש בה כי ראינו שזה ממש מטריף אותם, למרות שהם חתמו (טוענים שכשחתמו לא שמו לב לזה בתוכנית...למרות שישבו עם הבת שלהם שהיא מעצבת פנים על התוכניות)
בשורות טובות!