נראה לי שאין בחוק איסור לבנות למשל, חדר שאין בן שטח של לפחות 8 מ"ר, אלא שאם אבנה כזה, הוא אינו מוגדר כחדר, וכשאמכור אותו כחדר עברתי על החוק.
אבל לא ידוע לי על איסור לחלק חדר אצלי בבית לשני חדרים כשאינם עומדים כתוצאה מכך בגדלים הנדרשים.
תאמר לי אם אני טועה ואם כן למה.
תודה רבה
ד.א. ההשוואה בין החוק לבין ציוויי התורה, אינו קביל, גם ע"פ החוק. סליחה על ההערה.