יש אדריכל ותוכניות מאושרות בעיריה, יש קונסטרוקטור ותיכף גם קבלן שלד. אני פשוט מוטרדת מהאפשרות שייקרה משהו לבית השכנים בזמן ההריסה כי הכל דיי רעועה. נכון שיינסרו במרחק של כ-1 מ´ מהקיר המשותף ואחרי הניתוק - ייהרסו, והמהנדס ייפקח על התהליך, ויש אדריכל בתמונה אבל... ונניח (חלילה וחס), שלמרות הכל ייתמוטט הקיר המשותף/גג על מי האחריות לתקן, מי אמור לספוג זאת, קבלן הריסה אמר שהוא לא אחראי במקרה כזה ושאני אמורה להיות מבוטחת, האם נכון הדבר? האם המהנדס אחראי? מי אמור להיות מבוטח מפני נזק שניגרם בזמן ההריסה? מה, אין תשובה חד משמעית?