מאושרת, אך בכל זאת אני חוששת. של מי האחריות אם חלילה וייפגעו בתי השכנים על אף תוכניות ההריסה והנחיות הקונסטרוקטור? האם לקבלן ההריסה צריך להיות ביטוח מפני נזק שעלול להיגרם בזמן ההריסה לשכנים הצמודים?
האם רצוי לעשות ביטוח למשך הבניה?
איפה עושים דבר כזה? מישהו יכול לנדב פרטים?
שוב תודה מראש