רציתי לדעת מה אומר החוק לגבי מדרגות חירום בבנייני מגורים גבוהים. אני יודעת שבדרך כלל אלו פירי בטון סגורים, אך בבניין יד שרה בי-ם יש מדרגות חירום חיצוניות (ויחסית חדשות) כך שכניראה אפשר לבנות מדרגות חיצוניות במבני ציבור, אך השאלה שלי היא אם אפשר לבנות כאלו בבנייני מגורים ואם כן מה הם התנאים המיוחדים שהמדרגות צריכות לעמוד בהם?