עפ"י החוזה רשום הכנה לטל"כ, הקבלן אומר בעל-פה שהאנטנה תושם (למעשה כי ישים ממיר לערוצים 1-2 של YES לכל הבניין), ובפועל אין כלום - הבנין אוכלס לפני חודש, והברירה בנתיים היא רק להתחבר לכבלים/לווין - הבנתי שיש חוק שמחייה אותו לאנטנה, מישהו יכול לפרט בבקשה.