אני גרה בדירה על צלע הר. לאחרונה קנה דייר את דירת החדר תחתי. הוא פתח פתח בקיר פנימי שפונה אל ההר וראה שיש חלל תחת הדירה שלי, בתוך החלל יש סלעים בגובה מטר שעליו בנוי הבית ויסודות. הדייר החדש מתכנן לפרוץ פתח של דלת בקיר הפנימי לבנות על סלע של ההר רצפה (לטענתו לא מתכוון לחרוץ בסלע)ובין היסודות לבנות 2 חדרים תקרות הבית גבוהים כ - 3 מטר, כך שמתכוון ליצור חדרים בגובה של מטר וחצי. ביקשנו ממנו היתר מהעיריה ותוכניות חתומות של קונסטרוקטור. מאז עברו מעל חודשיים וקיבלנו רק תוכניות לא חתומות והוא לא פנה לעירייה. בפניה לפיקוח בעירייה הם אמרו לנו שפקח לא יכול להכנס לדירה ללא רשותו ואם יגיעו הם תלויים בטוב ליבו.
עיקר דאגתינו היא ליסודות הבית וזעזועים עתידיים שקונסטרוקטור לא יכל להתחייב כי אכן לא יהיו בעתיד נזקים.
אשמח לתשובתכם ועזרתכם.