הגשנו(אני והאחיין שלי ) בקשה לבנית 2 יחידות דיור על שטח של 1 דונם שקבלנו מאבי, שטח שבבעלותו כ50 שנה. המגרש כעת מחולק ל2. על חלקו האחד ניצב ביתו של אבי ועל החלק השני אנו מתעתדים לבנות. כל יחידה עד-150 מ"ר.האם נצטרך לשלם היטל השבחה מלא. מה עם ההקלה של 120 מ"ר.האם תקדים צארי חל עלינו?.