לקוח שלי, חצי מדו-משפחתי שתכננתי, מכר את חצי השלד שנמצא התהליך הקמה לאדם אחר.
ללא ידיעתי והודעה אלי.
הלקוח, לפני מכירת השלד, ביצע מספר חריגות בנייה.
מעבר לכך, האדם החדש לקח לעצמו אדריכל/הנדסאי שיבצע עבורו שינויים בתכנון הבית, במסגרת הגשת שינויים לעירייה.
שאלתי: מה תחום האחריות שלי במידה ולא קיבלתי מכתב שמסיר את טיפולי בפרוייקט?
האם חובה עלי להמשים לטפל במבנה? כיצד אני מסיר את טיפולי בפרוייקט, ע"מ שלא אהיה מעורב בכל טיפול שהוא, או טענות של העירייה לגבי החריגות?
מה עלי לעשות?