אצלי במפרט הטכני של הדירה שחתמתי אצל הקבלן הוספתי סעיף שבחלונות החיצוניים יותקנו רשתות נגררות או קבועות .
הקבלן התקין לי בכל החלונות מלבד אחד רשתות נגד יתושים ,בחלון חיצוני של מרפסת שרות ישנו רק תריס נגרר לכן הקבלן בהגדרת המונח חלון לא רוצה להתקין שם רשת בגלל שלטענתו זה לא חלון אין זיגוג, מיותר לציין שהפתח מותקן בגובה 110 מריצפה עד גובה של 210 אשמח לדעת מה אומר המונח המקצועי על פי תקנות הבניה של חלון.