שלום רב,
אני אדריכלית רשויה וחתמתי על היתר בניה כעורכת הבקשה. במהלך הבניה הזזנו את שער החניה בשני מטר הצידה ולא דיווחתי על כך לרשויות. פקחים שהגיעו לאתר רשמו את החריגה ואני קיבלתי כתב אישום על החריגה כעורכת הבקשה (העבירו את הטיפול ישירות לבית משפט!?) רציתי לדעת מה מעמדי המשפטי כעורכת הבקשה במצב כזה? אציין שאני שכירה במשרד וההיתר הנדון הוא במסגרת המשרד (לבעלים אין רשיון)
מי אמור לדווח עורך הבקשה או האחראי לביקורת? ומה ההבדל בין שני התפקידים?
אודה לכם מאוד על תשובתכם,
צאלה