ברשותי דירה בבניין ישן שנרשמה בטאבו על שמי כזכות מתוך נכס (גוש חלקה): למשל 100 חלקים מתוך 800. נאמר לי שזה רישום במושע.
כיום אני מנסה למכור את הדירה, אבל קונים ובעיקר עו"ד נרתעים מפרט זה.
האם הם צודקים? האם יש דרך להקל על חשש זה?
תודה על כל התייחסות.