שלום רב
ביקשתי רשיון מהעיריה לבניית חניה על שטח שלי. חלק מהשכניפ התנגדו בטענה שנגרע מקום חניה ברחוב. עברתי את כל שלבי הפיקוח ועכשיו תור "ועדת השכנים".
איך עלי להתכונן . מה הסיכוי שמיעוט כזה יכתיב מה עושים עם שטח פרטי בטאבו? ובכלל אשמח לקבל כל טיפ לפני ההתכנסות.
תודה