חברים שלום,
רכשתי בית בטבעון שאין לו היתר בניה. יש נסח טאבו (הבעלות היא שח ק.ק.ל.) והכל תקין, אבל בועדה אין היתר בניה וגם במינהל אין תשריט. מדובר על בית פרטי, ישן, שמיועד לשיפוץ.
מישהו נתקל פעם בבית ללא היתר בניה?
האם זה אומר שאני יכול לשפץ כאוות נפשי (כל עוד אני לא חורג מהתב"ע), מבלי לדאוג לצורך בהוצאת היתר על שינויי חזית, מכיוון שאין היתר בניה שאת חזיתותיו אני משנה?
המממ...
בקיצור, זה טוב או רע?