שלום לכולם,
בין המגרש שלי למגרש של שכני יש הפרש של כ-80 ס"מ - אני גבוה יותר. לצערי הרב נפלתי על שכן שלא משתף פעולה ורק מנסה להרוויח על חשבוני. לאחר תהליך לא נעים הצלחנו להעמיד גדר בטון בגבול המשותף. כעת נשארה בעיית הגדר הקלה. מחוסר תקציב ברצוני להקים גדר רשת פשוטה ולשתול צמחיה. על חשבוני כמובן. הוא טוען שגדר רשת לא באה בחשבון משיקולי יופי. מיותר לציין שהוא אינו מוכן להשתתף בעלות של גדר יפה יותר. חזרנו לויכוח הישן שבו הוא טוען שאני גבוה יותר וזאת בעיה שלי.
שאלתי היא האם אני מחוייב להתחשב ברצונותיו גם כשהוא לא משתתף בעלות? האם אני יכול להקים את הגדר על בסיס החלק של גדר הבטון שנמצא במגרש שלי ואז אין לו זכות להתנגד?