שלום לכולם
בימים אלה אני משפץ דירה בבנין בן 2 קומות. על חזית הבית יש שלט ישן שרובו מחוק. האם מותר לי להחליף על דעת עצמי את השלט המורכב משם הרחוב ומס´ הבית?
או שזה עניינה של הרשות המקומית?
אני שואל בתור מי שנזהר מאוד מהשכנים ש"מחפשים אותי בסיבוב".
תודה לכל מי שיואיל להתייחס
שי