שלום רב .
ישנה תקנה בנושא חלון מטבח ( תקנה חדשה יחסית ) , התקנה עוסקת בגודל החלון במטבח ובגובה המשקוף העליון .
שאלתי במידה והמטבח והסלון מחוברים ( ללא הפרדה של קיר ) האם ניתן להגדיר מהו המטבח או שבמקרה זה ניתן לקבוע שכל החדר הגדול ( מטבח וסלון ) הינו יחידה אחת ואז ניתן לבחור מיקום אחר לחלון שעומד בתקן .
תודה מראש
גיל