הקבלן שבונה את ביתי (בית פרטי במסגרת פרויקט) הודיע לנו כי החליט לגבות תשלום בעבור כל פגישה נוספת מעבר ל-3 הראשונות עם נציג מחלקת שינויים.
האם חוקי ?
בנוסף, גובה מחירים הגבוהים במאות אחוזים ממחיר השוק בעבור ביצוע שינויים.
מה ניתן לעשות ? למי ניתן לפנות ?