שפלש לשטחי במושב (חלקה א´ -לבניה, אדמת מינהל).השכן שם בשטחי לוחות ערימת חצץ וכו. מודד שירטט מפת מדידה של שטחי אך בגבול המדובר אין כל סימון.
פניתי למשטרה,נרשמה על ידם תלונה על השגת גבול. תגובת המשטרה (במכתב): משטרת ישראל לא תוסיף לחקור..כי נסיבות הענין אינן מצדיקות המשך החקירה.
לשאלתי על הקמת גדר/סימון גבול ענו השוטרים שגם באם אקים גדר בגבולו של השכן (מסומנת ע"י מודד מוסמך), הם מנועים מלהתערב.
כיצד לסלק את הפולש?
כיצד לסמן גבול מוכר אשר מחייב התערבות המשטרה?