שלום רב,
אשמח אם תוכלו לעזור לי בעניין מסויים.
השאלה היא במצב ששני אדריכלים העובדים בנפרד חברו יחד לעבודה משותפת,מי חותם עח התוכניות?אחד מהם?שניהם? אם שניהם מנפיקים חשבונית על שם אחד מהם האם החתימה תהיה של האדריכל המדובר או ששניהם יכולים לחתום? (במידה שהכל נעשה דרך אדריכל אחד יכולה להיווצר אח"כ בעיהשל "זכויות יוצרים" כי אין הוכחות לשיתוף הפעולה) אשמח לקבל יעוץ
תודה מראש!!!