שלום
ראשית ברצוני לברך על פעילותו של פורום זה ולהודות ליוזמה של מקימיו ולתרומתם של מנהליו.
לשאלתי: כאדריכל אני נדרש לבצוע פקוח עליון. העבודה נעשית בדרך כלל מול מפקח מקצועי בעל הכשרה הנדסית.
מהם תחומי האחריות להם נדרש המפקח?
מהו תחום האחריות שלי כמפקח עליון?
מה קורה במידה והמזמין אינו רוצה מסיבות כלכליות לשכור מפקח מקצועי וטוען כי העבודה יכולה להתבצע ללא פקוח או בפקוח חלקי של גורם שאני איני סומך על יכולתו המקצועית?
האם ובמקרה כזה אני אחראי לבצוע שגוי או קלוקל אל מול המזמין או הרשויות?
שאלות מהותיות בעלות השלכות בהן אנו נאלצים להתמודד בחיי יום יום שלנו.
בתודה.