אני בונה בצפון הארץ באיזור עדיפות לאומית א´ (פחות מ-10km מגבול לבנון).
קיבלנו כבר את חלק המשכנתא וחלק מהמענק בגמר יסודות (30%).
עתה אנחנו בשלב שלד וייתכן כי לא נסיים בזמן (עוד יומיים!!) ונפסיד את החלק השני והשלישי של המענק (20%+50%).
האם למישהו יש מידע נוסף בנושא, או מה ניתן לעשות במידה ויעבור התאריך? (שמעתי שוועדת חריגים לא ממש עוזרת)
מחפש קרן אור,
גיל (ניתן לפנות אלי לדוא"ל)