שלום רב,כיום אני בשלב רכישת בית שכבר נמשך כמו מסטיק כבר 3 חודשים מיום חתימת החוזה. מי שמעכב את התהליך מלבד הטאבו(עיצומים)מתברר שזוהי אותה חברה שמכרה לי את הבית.בקיצור אומר שהמוכר שמופיע בחוזה כ"חברה",מבקש שאת הצ´ק הבנק יפקיד(משכנתא)לחשבונו ולא לחשבון החברה הבנק למשכנתאות מתנגד לכך.כיום כ30% מערך הבית ניתן לו בצ´ק(לחשבונו האישי) כמובן בפיקוח עורכי הדין.שאלתי האם במידה ואף בנק לא יאשר לי לקיחת משכנתא מאותה הסיבה שהזכרתי,ואשר יפיל את העסקה יקנה לי זכות לתביעת פיצויים מהמוכר,שכן הוא מהווה את הבעיה.(נ.ב)האם רשם החברות עדכני,שכן אולי ה"חברה" במצוקה.