שלום!
אני הנדסאי אדריכלות צעיר בתחילת דרכי ועובד כמתכנן בחברת בניה לבתים קלים ,אני עובד שכיר מזה שנה וחצי,בעת האחרונה נתבקשתי לחתום על בקשות להיתר וביקשתי זמן מה לחשוב על כך על מנת לדעת מהם הסיכונים ,האם יש חוזה לדוגמה שעשוי להגן עליי ,ממה עליי להיזהר כשכיר בחברה ומהם התרחישים שעלולים "להפיל" אותי בפח,ואם אני עוזב את החברה מה קורה עם הבקשות שחתמתי עליהן וקיבלו כבר היתר\ואלו שלא ,
זקוק נואשות לעזרתכם כי זהו תנאי להישהרותי בחברה!
רמי.