שלום. האם יש לי אפשרות לפתוח פעוטון עד 5 ילדים במבנה שנמצא בשטח החקלאי במשק ואין לו רישיון? היום אני מתגוררת בו כשבע שנים ומשלמת מיסים למועצה . בגלל שאין לו רשיון החלטנו לעזוב אבל יש לו פוטנציאל נהדר כמקום לילדים. האם אני מסתכנת במשפטים? אשמח לתשובה רחבה על כל האפשרויות ותוצאותיהן כדי שאשקול את הרעיון לחיוב או לשלילה .תודה מראש