קיבלתי דו"ח חניה בתל אביב על אופנוע שברשותי וחונה מתחת לביתי על המדרכה.
המדרכה היא די צרה כך שיש חסימה מסויימת אולם איני היחיד, הרחוב, המדרכה וכל הרחובות השכנים מלאים באופנועים וקטנועים לרב.
עצם חנייתי על המדרכה גם פותרת עוד חצי מקום חנייה לרכב (וכך כל אופנוע).
האם זה חוקי לתת דו"ח במקרים כאלו, הרי שחצי מהעיר עבריינים.
אשמח לשמוע דיעת מומחים, תודה.