אנחנו בונים בית. הפרש גובה האדמה ביננו לבין השכן האחורי הוא 2 מ´,
התב"ע במקום מגורי מאשר לבנות גדר בגובה 2 מ´ מהנמוך מבין המפלסים . שאלתי היא: האם הגיוני שהגדר תהייה בגובה 0 בצד שלי?
והאם הגיוני שלא יהייה איזה שהוא גובה נורמלי על מנת שאף אחד לא יוכל ליפול לשם?
האם לא מחובתי לבנות גדר של 105 ס"מ מגובה 0 שבצד שלי?