שלום לכולם,
בניתי את ביתי לפני כשנה וחצי כחלק מדו משפחתי, לא זהה בעיצוב.
שכני בנה חנייה מקורה, ואני לא.
הקיר הינו קיר משותף לשני המגרשים.
הקבלן שביצע את העבודה, בנה לשנינו את הבתים.
אני, בתוכניות ההגשה ובתוכניות העבודה ציינתי קיר לבנייה בשטחי לגובה של 3 מ´.
היום, השכן מנסה למנוע ממי התחברות לקיר ולכולנאס תחתיו.
האם אני חייב את אישורו לחיבור המשותף?
במידה ואתחיל בעב´ בנייה (לאחר קבלת היתר, כמובן) האם השכן יוכל להפסיק את עבודתי?
אנא עזרו לי...