בדירתי, המטבח מאוורר ע"י חלון הפונה למרפסת הכביסה וממנה כלפי חוץ (לא קיימת ונטה ולא קיים כל חלון נוסף במטבח).
בהיתיעצות ראשונית נמסר לי שהדבר אסור וכי עלי לדרוש פיצויים מהקבלן , מה דעתכם האם מצב זה תקין ?
אם אכן הדבר אסור ע"פ תקנות התכנון והבניה האם הוספת ונטה למטבח כלפי חוץ "מכשירה" את בעיית האיוורור ?