שלום,
בחוזה העבודה שלי בסעיף ימי החופשה רשום כך: "הנך זכאית לחופשה שנתית התחלתית בת ______ שעות עבודה בשנה, על בסיס משרה מלאה". בשדה הרק נרשם שבועיים.
וישנה תוספת שאומרת "שמכסת החופשה תוגדל: לאחר 1 שנה - 3 שבועות בשנה.
לאחר 2 שנה - חודש בשנה.
1. עפ"י נוסח זה האם יש לראות ב"שבועיים שעות עבודה בשנה" - כ-10 ימים(כפי שטוען המעסיק) או 14 יום שהם שבועיים
2. 3 שבועות - 21 יום או 15 יום
3. חודש - 30יום או 21 יום
תודה