פוטרתי מחברה בה נהוג היה לשלם לעובד שכר גלובלי הכולל הוצאות נסיעה. (סכום אחד שאינו מחולק לשכר+הוצ´ נסיעה).העליה בשכר נידונה פעם בשנה והשכר הועלה(אם בכלל)פעם בשנה אחרי דיון שכר זה. נאמר לי שאסור היה למעסיק לנהוג כך והיה עליו לשלם לי שכר + הוצ´ נסיעה, ולכן יש באפשרותי כיום לתבוע שכר הוצ´ נסיעה עבור כל תקופת העסקתי. האם יש אמת בדברים אלו? תודה