אני ושותפי שכרנו דירת קרקע,ומעלינו גרים שכנים.בחוזה שלנו הובטח לנו חניה ויש מרפסת פתוחה.
השכנים מעל קיבלו היתר לבנות מעלינו. זה אומר פיגומים סביב כל הבית, עמודים במרפסת,ליכלוך ואבק , וכן תפיסת מקום החניה למאגר חומרים לבניה.
1. האם מותר לנו לעזוב ולא יחשב כהפרת חוזה.
2. האם עדיין זה מחייב אותנו לשלם את מלוא סכום השכירות?