אני עבדתי כ-10 שנים במשרד אדריכלים כהנדסאי בניין, לאחר מכן השלמתי את לימודי לתואר אדריכל,
שאלתי
1. האם זה נחשב לוותק בתחום ואוכל להיות רשום ישירות בפנקס האדריכלים והמהנדסים.
2. ונאמר, שלו לא הייתי הנדסאי האם סטודנט שסיים את לימודיו בתום 5 שנים בטכניון/ בצלאל האם הוא יוכל לתכנן מבנה דו קומתי?