שלום,בימים אלו אני ממתינה לועדה שתאשר בקשה שערכתי להיתר בניית פרגולה עבור לקוח. הלקוח אין סבלנות להמתין,הוא הזמין אישפרגולות ו"עיצב" יחד עימו מבנה שלא יעמוד בתקנות ושונה מזה שאותו תכננתי ועליו הגשתי את הבקשה.האם זה מסבך אותי כאדריכלית?מה יש באפשרותי לעשות?