אני בעל דירה בבנין משותף. השכן ממולי קיבל היתר בניה לתוספת מחסן על הגג .
היתר זה ניתן ללא הודעה כל שהיא לבעלי הדירות האחרות ובכך מנעו ממני אפשרות להתנגד להיתר הבניה .
כמו כן אין באפשרותי לדעת איזה היתר קיבל השכן ואם הוא חורג מההיתר .
בפועל השכן משתמש בתוספת למגורים
הגשתי תלונה לפיקוח ב10/2002 אולם היא נידחתה מכיוון שלפי הפיקוח מצויין שההיתר ניתן למגורים על אף שתוכנית התבע למגרש לא מאפשרת בניית תוספת למגורים
מה עלי לעשות ?