היי איתן וצור,מזל טוב על הפורום!
לפני כשנה בערך עשיתי עצוב פנים לדירה שנקנתה על נייר (איפשרו ללקוח-במקרה זה חבר טוב לערוך שינויים לפני תחילת הבניה),
את ההיתרים הגישה החברה הקבלנית,מאז הדירה "מוצגת" לראוות הלקוחות הבאים כתכנון של אדריכל הפרוייקט,למרות שבדיעבד הובטח לי כי האחראי בחברה יפנה לקוחות שירצו שינוי דומה או תמצא חן בעיניהם הדירה אליי..נכון לעכשיו לא נעשה שום דבר כמובטח,ובכל פניה לאחראי נאמר כי בקרוב הוא ישלח אנשים.
שאלתי היא האם יש משהו שאפשר לעשות כדי לפנות לקבלן בצורה אחרת????