חתמנו על הסכם פיתוח עם המינהל לרכישת קרקע בגודל 500 מ"ר במושב.
שילמנו עבור 140 מ"ר מבונה.
כיום אנו מתכננים בית בגודל 150 מ"ר.
האם התשלום ששילמנו הוא עבור 140 מ"ר מבונה עיקרי או שהוא כולל שטחי שרות (מה גודלם?)
האם נצטרך לשלם למינהל תוספת עבור בניה של 10 מ"ר הנוספים? האם ניתן להתקזז עלחשבון שטחי שרות?
תודה
עדו