שלום, אני חדשה בסביבה ורציתי לשאול: מה עושים עם אדריכלית שלא הגיעה לשטח אפילו פעם אחת בזמן הבניה למרות שהתחייבה בחוזה ל-10 ביקורים, והחלטות רבות נאלצנו לקבל בלעדיה ? מה עושים כשהאדריכלית טעתה בחישובי כמויות, בחישוב גובה, ויש לכך משמעויות כספיות ?? תודה