שלום לכולם
לפני שלוש שנים קניתי מקבלן דירת גן
כאשר הגינה היתה צריכה להיות גבוה שלוש מטר מהרחוב .
למרבה צער בחוזה לא היה מצוין הגובה של הדירה והנתונים הועברו אלי על ידי אנשי מכירות .
לאחר שנה וחצי ,לפני סיום הפרויקט התברר לי ש גובה הגן לא שלוש מטר והוא שישים סנטימטר,למרות הצהרות של אנשי מכירות (יש לצין שדירות אחרות בפרויקט אכן גובה הגינה שלוש מטר) .
כמובן הגובה הבית לא היה מתאים לי,
ובתביעה ראשונה שלי ביטלתי את הדירה וקיבלתי הכספים ששלמתי עבור הדירה עד המשפט.
השאלה יש טעם לתבוע את קבלן על נזקים שנגרמו לי (משפט נוסף )