בבית שתכננתי לאחרונה, הוכנס מעקה דקורטיבי למדרגות. "המחיר" על יופיו של המעקה הוא אי-עמידתו בתקני הבטיחות הפורמלים (למרות שמעשית אין הוא מסוכן, לדעתי). השאלה היא: האם הארכיטקט נושא באחריות, במקרה שמישהו חלילה נפגע כתוצאה מהליקוי ? חשוב לציין שזו בנייה פרטית, והדבר נעשה בידיעתו והסכמתו של הלקוח.
כמו כן הבית קיבל טופס 4 - משמע אושר על ידי הפיקוח.
אשמח לתשובה, בתודה מראש