ואין לו היתר בנייה ?
קניתי לאחרונה בית עם מחסן - שניהם רשומים בנסח טאבו ללא הערות אזהרהה כלשהם.
האם יכול להיות שהמחסן שקיים 50 שנה, וקיומו היה ידוע לערייה ורשום בטאבו אין עליו היתר בנייה ?
האם יכולים להכריח אותי 50 שנה אחרי להוציא עליו היתר ? (50 שנה אחרי)
היתר= אגרות בנייה.
אילו כלים יש לאזרח (או לעו"ד שלו ) שקונה בית בן 50 שנה שרשום בטאבו לדעת שקיים חשש שלפני 50 שנה לא הוצא למבנה היתר ?
תודה.